File 130 – Astronomy

Astronomy

12 thoughts on “File 130 – Astronomy

  1. Multumesc mult pentru apreciere! Am mai fotografiat Luna si alta data. Acum pot spune ca am ceva experienta in domeniu. Din punct de vedere tehnic este o fotografie greu de obtinut si din acest motiv este destul de rar intalnita prin blogosfera. Pentru realizarea ei este nevoie de doua lucruri: Un teleobiectiv cu zoom 50x si o mana care nu tremura, capabila sa tina aparatul nemiscat, la acest zoom imens. Fotografia nu se poate face cu aparatul pe trepied, deoarece Luna este in permanenta miscare fata de Tera, iar la aceasta valoare a zoom-ului, ea efectiv “alearga” si iese din cadru intr-o secunda, timp insuficient pentu declansare. Vorbim despre o fotografie realizata in conditii nocturne, care necesita o expunere mare. Ca sa nu-mi tremure mana la zoom 50x si sa pot face astfel de fotografii, m-am antrenat folosind tehnicile din tirul sportiv, doar ca in loc de pusca, am folosit o … matura! 🙂

    Liked by 2 people

  2. Extraordinar ! M-am gandit eu ca este nevoie de anumite calitati tehnice pentru a face o astfel de poza, dar nu mi-am imaginat ca este nevoie si de o asemenea pregatire fizica . Oricum ” Good shot ” !

    Liked by 1 person

  3. Wow, this is a stunning shot. Nothing like a look up at the celestial sky to get the philosophical thoughts of who & what we are going…or at least a nice back drop to a good beer and company. Cheers to a great weekend.

    Liked by 1 person

  4. Pingback: Astrul nopții |

Leave a Reply

