File 161 – Fly With Me ?

Fly

10 thoughts on “File 161 – Fly With Me ?

  1. ..modul cum este făcută fotografia, pare de-a dreptul imposibil, așa ..ca din aer, parcă exact de la același nivel. Erai pe o faleză înaltă, presupun. Am tot privit-o, încercând să-mi imaginez ..behind the camera. Pentru că de “zburat” așa ..pe aripi de pescăruș, piece of cake, really.. 😀 Cu prinsul în poză mai greu, din punctul meu de vedere. 🙂 Mereu mi-am dorit să reușesc o poză cu pescăruș cât mai clară și mai ..în zbor, și cât mai ..cu marea, bineînțeles, dar nu mi-a prea mers. Încă.
    Minunată fotografie, ..culoarea mării, silueta pescărușului, de fapt, conturul lui, ..hihi, perfecțiune.
    Despre ce mare e vorba? Îmi pare un pic cam prea albastră ca să fie marea cea ..neagră.

    Liked by 1 person

    • Ai dreptate Nicole! Spectaculozitatea acestei fotografii, este data de pozitionarea subiectului in raport cu aparatul foto. Locatia este terasa unui hotel din statiunea bulgara, Constantin si Elena, situata pe plaja, la o inaltime de aproximativ 30 de metri, fata de nivelul marii. Problema pozitiei, a fost ceva relativ simplu de rezolvat. In ceea ce priveste “atitudinea” pescarusului, lucrurile au fost mai complicate. A fost nevoie de cateva ore de “vanatoare” (in zile diferite), si sute de capturi, pentru a imortaliza acesta imagine, care are calitati, pe care le-ai mentionat deja. Este o fotografie “muncita” si ma bucura faptul ca ai remarcat-o! Sunt sigur ca intr-o buna zi, vei avea si tu “pescarusul” tau! 😀

      Liked by 1 person

      • Mulțumesc pentru detalii. 🙂 Într-adevăr, e nevoie de multă răbdare, îmi imaginez. Dar și rezultatul e pe măsură. Da, sper că într-o bună zi voi reuși și eu să surprind o imagine cât de cât reușită cu marea atât de albastră și ai ei pescăruși.

        Like

Leave a Reply

