File 285 – Barcelona, Spain – Cristobal Colon

18 thoughts on “File 285 – Barcelona, Spain – Cristobal Colon

    • Esti foarte amabila si iti multumesc! Cred ca titlul nu este pe masura imaginii … ma gandesc ca ar fi fost mai potrivit, ceva de genul “Amiralul … si corabiile cerului”!?
      Sau poate … “Indicator pentru turisti, de La Rambla, spre L’Aquarium De Barcelona!? 😀

      Like

      • Nu știu dacă sunt amabilă, am uneori “momente ” 😂 !
        Nu statuia marelui Cristofòr Colon, imaginea cerului este superbă.
        Indicator? Pai cu înălțimea sa de 60 m. se termina mult prea aglomerata La Rambla.
        Io acolo merg numa după înghețată 😀 !
        S-a întâmplat să mă minunez de ce oamenii mă privesc pe celebrul bulevard, și ca să-mi confirm că doar “grațiosul ” meu zâmbet este cauza, mi-am admirat nasu într-o oglindă, hi, până în vârful nasului eram ciocolatie.De la înghețată, evident. Treaba e ca acolo poți să râzi pe stradă cat poți, încearcă asta acasă 😂😂😂
        Io zic indicator către zările Mediteranei.
        Maestre, oricum alegerea îți aparține!
        Noapte faină! 😊

        Liked by 1 person

      • In realitate, Amiralul, arata catre orasul sau natal, Genova.
        Cat despre Barcelona (Catalonia), probabil ca se vor schimba multe lucruri, dupa data de 1 octombrie (referendumul de secesiune). Astept cu nerabdare sa vad ce se va intampla. Dupa parerea mea, nu li se va acorda independenta, indiferent de rezultatul referendumului. Experimentul social care a reusit acolo, in anii 20- 30 (care a generat printre altele si modernismul catalan) este primejdios, pentru societatea capitalista si nu cred ca se va permite, crearea premizelor de repetare istorica. Prima oara a fost nevoie de Razboiul Civil, pentru ca experimentul social sa fie distrus. De data aceasta, cred ca lucrurile vor fi stopate din faza incipienta, iar Catalonia va ramane cu o noua rana istorica, politica si sociala. Sper sa nu fie si militara (Curtea Constitutionala de la Madrid, deja a declarat referendumul ca fiind necostitutional)!

        Like

      • Am aflat ceva nou. Recunosc, nu am fost atenta la detalii.
        Cat despre referendum, nu știu ce sa spun, aștept noutăți de la verișoara mea.
        Să nu uităm de Irlanda de Nord și Scoția.
        Seară faină, Imagynasium.

        Liked by 1 person

Leave a Reply

